Masal gibi illüstratör

Masallar içinde masallar yazıp çizen bir kadın. Cok etkiledi.Beni kendisine hayran bıraktı. Tasha Tudor bir illüstratörmüş.ayni zamanda  yazar.100'ü aşkın çocuk kitaplarının çizimlerini yapmış.kendi de bol cıngıllı ,ışıklı mutlu anlarla dolu kitaplar yazmış. 

Asıl adı Rosamund,ama "savaş ve barış"romaninda ki "Natasha"karekterinden çok etkilendiği için ismini "Tasha"olarak değiştirmiş.
Çizdikleri de, evi de,yaşamı ve kendisi de hikaye dolu masallardan bir kadın. ..
Kendi agzindan:
"Ev işlerinden, ütü yapmaktan,çamaşır yıkamaktan, bulaşık yıkamaktan keyif alıyorum .ne zaman şu formlara denk gelsem mesleğimi soruyorlar.Her zaman ev kadını diye yazıyorum. Bu çok güzel bir meslek niye bunun için ozurdilemeli.Ev kadınısiniz diye aptal değilsiniz. Reçel pişirirken Shakespeare okuyabilirsiniz."
Kendi yününü eğiyor, kendi kıyafetini hatta sepetini örüyor.kendi yorganını dikiyor..
."Hayat başarabilecegimiz her şeyi yapacak kadar uzun değildir.Ama yaşamak büyük ayrıcalıktır. Bütün kirliliğine ve dehsetine rağmen,dünya nekadar da güzel."
 "Sadece yılda bir defa yıldız gördüğünüzü varsayin .dusune biliyormusunuz nasıl harika olurdu."
Günümüzde insanlar çok fazla sikayetleniyorlar.oysa akşamları papatya çaylarını alip. Verandada sallanan sandalyeye otursalar kendilerine cekilip ardıç kuşunun akici şarkısını dinleseler .hayattan çok daha fazla zevk alabilirler.
"Karı koklamayi seviyorum.işin ilginci kar,elma ağacının çiçekleri gibi keskin bir kokuya sahiptir.ve siz havayı koklayarak karın ne zaman geleceğini tahim edebilirsiniz.
1915 -2008 yılları arasında yaşamış.ama fotoğraflar ne de eski zamanları hatırlatıyor. 
Yüzünden,duruşundan, ifadesinden huzur ve yumuşaklık akıyor. Doğayla tabiatla iç içe olan insanın tabiatida değişiyor yumuşuyor. Doğa insana müthiş bir huzur veriyor.nasilda huzur kokuyor,masal kokuyor.nasil da mütevazi çağımızın bilgelerinden  Tasha Tudor' u tanıyın istedim.ben tanıdım hayran kaldım. 
Sevgiyle kalin♥
Hafiy's 
FHFH 

Yorumlar

deeptone dedi ki…
ay ne tatlııııı :)
Teşekkürler. Gerçekten çok tatlı bir bayan.
İsmet dedi ki…
Istedigimiz hayatı seçemeyebiliriz ama yaşadığımız anı güzelleştirwbiliriz
Avucunda Şubat soğuğu saklayan ve yüreğindeki hüznü bir gülüşün ardına saklayan tüm kadınlara selam olsun
İsmet dedi ki…
Bu kadını ben de biliyorum ve çokta sevmiştim
İsmet dedi ki…
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sevilmeyecek gibi değil. Hayran oldum ona ve yasantisina
Adsız dedi ki…
Nice.......

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİY=Kapı süsü

Mutfakta biri var (ÂŞĶ kurabiyesi❤)