DİY=Kapı süsü

Herkesin bir çam ağaca hayranliğinin olduğunu düşünüyorum.zira ben
Öyleyim.belkide çocukluğumda çam ağaçlarından başka ağaç
görmediğim için de olabilir.yatili bölge okullarının lojmanlarinda
yaşamış olanlar beni daha iyi anlayacaktır. Okulun etrafını ören
bir duvar vazifesi görürler.Sanki dışarıdan gelebilecek her türlü
Kötülüğe  engel olmak için..
Aynı zamanda yıllar önce babam köydeki tepede ev yapinca;ev
tek başına çıplak kaldı diye düşünerek oraları yeşillendirmeye karar
verdi.Evin etrafını çam ağaçlarıyla donatti. Şu an orası muazzam
görülmeye değer gerçekten.
Bir çam ağacı beni teee nerelere götürdü..
Gelelim asıl konumuza.Gecen gün oğlumun okul servisini kaçırınca
Malesef iş başa düştü.yuruyerek okula gittik.onu sınıfa bıraktıktan
Sonra dönerken cam ağaçlarını budayan bir bahcenin önünden geçtim.
Aslında çok yüksek duvarları vardı bahcenin.birkac dal yola düşmüştü.


O kadar şirin gözüküyordu ki yola düşen dal.kiyamadim geride bırakmaya
ve aldım. Ben seni bi güzel degerlendiririm dedim.hoplaya zıplaya eve döndüm.
Yeşil insanı dinlendirir diyorlar ya gerçekten öyle ama sadece dinlendirmiyor acayip neşelendiriyorda.eve varana kadar ağzım kulaklarımda.
Büyük bi keyif alarak şu görmüş olduğunuz kapı süsunu yaptım. Yapımı
Beş dakika sürüyor. Fotograflamasi üç saat.
Ne kadarda yıl başı teması gibi oldu öyle değil mi...hazır yıl başına da az
Bir zaman kalmışken.şu kısa süren İşleri coook seviyorum.



Zevkle kullanılacak bir kapı süsü oldu yola düşen minik çam dalciği.
Umarım sizinde hoşunuza gider.çunku ben bakmalara doyamadım.
Sevgiyle kalin💕

~FHFH

Yorumlar

KADINA DAIR HERŞEY dedi ki…
Merhaba, deep sayesinde sizi tanıma fırsatım oldu :) blogunuz çok hoş :) aramıza hoşgeldin :) izlemeye alıyorum blogunu, brnim blogum ilginizi çekerse banada beklerim sevgiler :)
KADINA DAIR HERŞEY dedi ki…
İzleme butonunuzu göremedim , eklerseniz gelen arkadaşların sizi izlemesine imkan sağlayabilirsiniz;)
Cokk teşekkür ederim.😍 hosbuldum tabiki hemen bakıyorum blogunuza.cook. yeniyim öğrenmeye çalışıyorum. İzleme butonunada bakmaya çalışacağım. Sevgiler💕
Pınar Çobanoğlu dedi ki…
Deep in önerisi üzerine geldim 😊 aramıza hoşgeldin bende çok yeniyim, birlikte öğrenicez buraları 😊 bloğuma bekliyorum 😊💕
Çok teşekkür ederim.hosbuldum😍sevgili Deep'e de çok teşekkür ederim çok tatlı. Hemen ziyarete geliyorum😊
deeptone dedi ki…
heey ne güzeel bu hani yılbaşında kapıya asılanlardan di mii :)
Ewet onlara benzedi😍😍teşekkür ederim. 😘😘
deeptone dedi ki…
arkadyadan sevdiğin masalların kitaplarının listesini yapsana bi ara noluuuur :)
Memnuniyetle yaparım sizede dönüş yaparım.
deeptone dedi ki…
tişkirleer :)
Yaşınızı çok merak ettim eğer bi sakıncası yoksa🙈zira çok tatlisiniz😀
deeptone dedi ki…
ayyy üniversite ve mastırı bitirdim ve bi süredir iş yaşamındayım işteee. işim de ingilizce. çeviri ve ders veriyom yaniiii :)
deeptone dedi ki…
bi dee, iyimser olumlu ve çocuk ruhluyum yanii. istanbulda yalnız yaşıyom. bi de izmirliyim izmirliler hafif ve neşeli oluyooo. akşamları ev işi yemek sonra daaa okumak yazmak sonra da filmler, kitaplar, müzikler diziler filan işte :)
:))süpermiş enerjinize hayran kaldım. İzmir cook guzel ben 4 yıl kaldım. Sevgiler benden size💕
deeptone dedi ki…
ce eeee :)
deeptone dedi ki…
amaaa bak biii son yazımaaa :)
KirazKahve dedi ki…
Merhabalar, ben de blogunuzu deeptone'da görüp geldim. Blogunuz bol yazılı hayırlı olsun :)
Çok teşekkür ederim.sagolun.
Ayy Hemen bakiyorum.🙈
Yeşimle Her Telden dedi ki…
Sevgili Deep Tone'un ''BLOGLARDAN SEÇMELER'' yazısı üstüne gelip bir merhaba demek istedim...
https://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/
Paylaşım yaklaşan yılbaşı için güzel bir çalışma olmuş bu arada....
kitapgüneşim dedi ki…
Çok tatlı gözüküyor :)
Blue Things dedi ki…
Çam ağaçlarını ben de çok severim,inanılmaz tatlı duruyor bu arada,ellerinize sağlık.
Deep'in yazısından geliyorum,yakın zamanda bana da beklerim. ^_^
Çok teşekkür ederim:)
Çok teşekkür ederim.en kısa zamanda bende bakicam.sevgiler
Seda Gülşah dedi ki…
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)
Üye olmak istedim ancak izleyici ol butonu göremedim..
Çok teşekkür ederim.o butonu bende bilmiyorum cunku;))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Masal gibi illüstratör

Mutfakta biri var (ÂŞĶ kurabiyesi❤)