Mutfakta biri var

Yıldızlar gökyüzünün guvenceleridir🌟🌟



Dışarıda yağmur hava kapalı, tam bir sonbahar.cam kenarında
Elimde sıcacık kahvem,radyoda çalan şarkının naifligi..
 ben bir bal arisiydim senden Once🎶🎶Fırında  mis gibi buram buram
 tarçınlı kurabiyelerin evi saran
Kokusu. inanın yağmurla kurabiye kokusunun birbirine bu kadar
Yakıştığını bende bilmiyordum..
Bu havaları çok seviyorum...tam miskin miskin tembellik yapmak
Icin bahane....sıcacık battaniyenin altına girip cama vuran yağmur
 damlalarının çıkardığı sesi izlemek..ah sonbahar sen bende hep
Böyle kal...
Gelelim mis gibi kokan tarçınlı kurabiyelerime. Beni kurabiye hamuruna
Dokunmak kadar mutlu eden çok az şey vardır. En büyük hobim kurabiye
Pişirmek. .şimdide tarçınlı kurabiye pisirdim. İnanılmaz lezzetli sonbahara
Çok yakışan kurabiyem.eger denemek isteyen olursa malzemeleri şuraya
 Bırakıyorum.

Aslında çok basit bildiğiniz kurabiye hamuruna  ekstra yarım çay kaşığı tarçın
Atmak.ama ben yinede yazayım.
               
                         Tarçınlı kurabiye
        100 gr tereyağı
         1 tane yumurta
          Yarım su bardağı pudra şekeri
         Kabartma tozu
          Vanilya
         Yarım çay kaşığı tarçın
        Alabildiği kadar un

Hepsi bukadar hepsi yoğrulur  şekil verilir.180°de pişirilir.
Enfes bir tadı var.umarim beğenirsiniz.

En sevdiklerinize ikram edip .yanınızda hediye olarak ta goturebileceginiz
Tatlı nin en şirin hali.
Afiyet olsun
Herkese kucak dolusu sevgiler

~FHFH

Yorumlar

deeptone dedi ki…
ay evet bak bu tarifini herkes duysuuun, ilk sölediklerin de ne huzurlu amaa:)
Cook teşekkür ederim.ilk destekcim diye tarihe not düşüyorum 😍
Ebemkuşağı dedi ki…
Elinize sağlık...Çok hoş görünüyorlar. Bu arada Deeptone sayesinde keşfettim sizi. Kurabiyenin yanında kahve içmeye bize de beklerim.:)
Çok teşekkür ediyorum.memnuniyetle gelecem kahve içmeye. :)sevgiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİY=Kapı süsü

Masal gibi illüstratör

Mutfakta biri var (ÂŞĶ kurabiyesi❤)