Abdulhalid in doğum gunu🎂

Hayatin bize verdiği en güzel ve en kıymetli armağan hiç şuphesiz çocuklarımızdır. Varlıkları sukur sebebim.onlarin yüzündeki tebessüm içimde binbir renk kelebekler uçuşturuyor.onlarin ileride durup geriye dönüp baktıklarında yüzlerini gülümseten hatıralar, anılar biriktirme derdinde bir anneleri var.

Aslında bunu yapabilmek için illa ki büyük paralar harcamaya gerek olmadığını dusunenlerdenim.bende çok az bi bütçeyle ve tamamen el emekleriyle dolu bir doğum günü konsepti hazırladım. Hazırlarken de cook eğlendim. Küçük oğluma hazırladım. Büyük oğlumda(fatih) haliyle yardımcı oldu.fatih bana kalsa en zor işi yaptı balonları sisirdi. Gelelim hazırliklarima. ..


Misss gibi kokan lavanta keselerim

Hepsini kendi ellerimle tek tek hazırladım. Süslemesi içinin doldurulması.
Zevkle keyifle hazırladım her bir keseyi her bir kalbi.hele kokuları. ..miss
Daha sonra koku şişelerim ve hediyelik şekerlerim var tabii
Etiketleri yapistirirken,fiyonklari takarken pek eğlendim. Gözlerimden kalpler çıktı resmen.😍 içlerine kolonya ile doldurdum.pek şirin bir hediyelik oldular.


Cam kavanozlarimin da icine badem şekeri koydum.onlarda hediye edilmek üzere hazırlandı. Tabi bide çikolatalarım var.
Hepsini büyük bir keyifle hazırladım gerçekten. En en en beğendiğim bu çikolatalar oldular.yemeye kıyamadım.
Masanızda bu şekilde..aslında sade olması için çaba harcadım. Ve tam istediğim gibi oldu sanırım.


Pastasını kendim hazırladım.
Aslında daha çok foto var.ama sizi daha fazla yormamak adına kısa kesecem.

Biz ailecek çok keyif aldık. Mutlu anlar biriktirmeye çalıştık hayat Kumbaramizda.
En kötü günlerimiz böyle olsun.💕  hep ama hep umutlu ve mutlu olun.

Hoscakalin.sevgiyle kalin💕


~FHFH

Yorumlar

deeptone dedi ki…
hepsi çok güzel çok şirin her şey :)
Çok teşekkür ederim.😍 sizde çok iyi bir okuyucu ve yorumcusunuz😘😘
İlknur dedi ki…
Herşey harika olmuş. Nice mutlu yaşları olsun inşallah.
Bol Kahveli dedi ki…
hepsi çok tatlı..:) blogun hayırlı olsun bende beklerım :)
Çok teşekkür ederim.sagolun:)
Çok teşekkür ederim.sagolun.en kısa zamanda ugrayacagim.sevgiler

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİY=Kapı süsü

Masal gibi illüstratör

Mutfakta biri var (ÂŞĶ kurabiyesi❤)