Hayaller



 Gözlerim buğulu,her an yağmaya hazır bulutların rengi gibiyim.Gri bir hava,içim daha soğuk dışarının ayazından.Sarıyorum kollarımla kendimi ama nafile..Yumuşacık bir hırka arzuluyorum,Demlenmiş bir fincan çay,plakta eski bir ezgi,cam kenarın da garip bir yalnızlık, bir mumun titrek alevi gibi çarpan kalbimi kıvırıyorum ve yaslıyorum başımı nefesimden bugulanmış camlara...

Hayaller,kuruyan yapraklar gibi dökülüyor yalnızlığın bağrına...

Düşen takvim yapraklarında,günlerin ardı sıra yarışında ve en fazla zamanın kıvrımlarında saklanmış ay ışığında...Bazı geceler daha fazla arıyorum ay ışığını,daha fazla anlatıyor zamanın hızını ve daha fazla sarıyor yanlızlığımı...

Vaktin ağırlığının nedenidir uzun mesafeler.Yollar gibi uzuyor umuda dair hayaller...Özgürlük şiirlere bir konu olmaktan öteye geçmiyor.Gökyüzü daima umuda ve kuşlara yuva.

Hayaller ise zihinlere çizilmiş boş bir çerçeve...

                         ~ Sevgiler~

                              🤍



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİY=Kapı süsü

Masal gibi illüstratör

Mutfakta biri var (ÂŞĶ kurabiyesi❤)