Hediyelik lavanta keseleri

Sevgi kurtarsın bu dünya yı...bu kalplerimde birilerini sevindirecek hiç kuşkusuz. Dikiş dikmeyi çok seviyorum öyle büyük şeyler değil böyle ıvır zıvır şeyler. Kafam dagiliyor mutlu oluyorum.yaptikca basarabildikce daha da keyifle yapıyorum. Başarmanın yarısı şiddetli istemektir bence.bir insanın hedefi yoksa yapmak istediği bir şey yoksa sabah erken uyanmasininda bir manası yoktur.uyanip ne yapacak ki...Ama kendisi için bir şeyler planladığı zaman uykularını bile kaçıracak türden olmalı ki başarıda arkasından  (kendiliğinden )gelsin♥ istek eşittir başarı yani.insanin en büyük hatası kendine değer vermemesidir. Kendinizi sevin ve değer verin.mesela çıkın bir cafe de veya bir sahilde bir fincan çay veya kahve için. Bir parkta yada deniz kenarında kulaklığınızi takip sakince temiz havayı çekerek yürüyüş yapın. Açın bir kaç sayfa kitap okuyun.veyahut mutfağa girip bir kek çırpın. Buradaki tek amaç kendinize vakit ayırın ki çevrenizdekilere de bir faydanız dokunsun.anneysen; evladına,esine.evlatsan;annene babana.arkadaslarina... kısacası üretken ve başarılı bireyler mutlu ve kendiyle barışık insanlardan çıkar.
Mutluluk yakalanır sen yeter ki iste istedikçe  ....
Yeni bir yıla giriyoruz.her yeni başlangıç toparlanıp silkelenmemiz için büyük fırsat bence;hedefler belirlemeli ve belirlediğimiz hedefler doğrultusunda çaba göstermeliyiz. Hiç bir başarı tesadüf değildir.cunku.
Gelelim benim bu sevimli kalplerime.bunlari yeni doğan aramıza yeni katılan sevgili yeğenim Ömer Faruk için hazırladım. .
Hepside misss gibi lavanta kokuyor. Kumaslari çok beğenerek almıştım. Yanlarinada ufak çikolatalar hazırladım. Gelenlerin ağzı tatlansin.
Kişiye özel hazırlanan herşeyi çok seviyorum.umarim kardeşimde çok beğenir güle güle kullansın. ❤❤







2017 son haftasına girerken.. Bir yılı daha geride bırakıyoruz. Yeni Yıl herkese sağlık ve başarı getirsin.kimin ne dileği varsa gerçek olsun inşallah.

Herkese kucak dolusu sevgiler💕mutlu yillar❤♥❤
                                         ♥♥
~FHFH
~Hafiy's

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİY=Kapı süsü

Masal gibi illüstratör

Mutfakta biri var (ÂŞĶ kurabiyesi❤)