Mutfakta biri var

Limonlu kurabiye🍋
El arabasına doldurduğu limonlari satmak için herzamanki yerde durdu.
Kaldırımın kenarına oturup sesizce"sulu sulu limon"diye sesini duyurmaya
çalıştı gelen geçene. Soğuk havada ısınabilmek için minik ellerini
ceplerinden çıkaramıyordu küçük kız. Sarı limonlara bakarken dalıp gitti
Bir lunaparkta en sevdiği ve hep binmek istediği atlı karıncadaydi.
Kollarını iki yana açarak adeta ucuyormuscasina renkli ışıkların altında
Kahkahalar atıyordu....
Heyyy.. kendi kendine ne gülüyorsun öyle. Limon ne kadar? Diye seslenen
adamin sesiyle kendine geldi.
Şey ...ben ...diye açıklamak istedi ama karşısındaki adam "yeter ,kes ,tamam.
almıyorum". Dedi ve gitti.
Küçük kiz soğuktan üşüyen ellerini ceplerine üzülerek koyarken tekrar yüzünü
bir gülümseme aldı. Atlı karıncayı düşündü....
Çünkü hayaller çocukların en özgür oldukları yerlerdi.bizde hayaller kuralim çocukların hayalleri gibi tertemiz.

Havalar şu sıralar limoni. Biz de havalara çok uyacak bir tatlı yaptık.
Haftasonu deyince bizim ev kurabiye kokar.miss gibi limonlu kurabiye
yaptık biz de. ıımm tadı nefiss.
Yemelere doyamadık. Fatih le beraber hazırladık. Canı çok sıkılan
afacanlara mutfak en büyük kurtarıcı oyun alanı. Yaparken eğleniyor
ve öğreniyorlar. Özellikle kendi yaptıklarını daha büyük bir zevk
 ve keyifle midelerine  afiyetle indiriyorlar.onlarla yapılan her iş
çok zevkli yeterki gerekli sabrı gösterelim. Bırakalım onları  mutlu oldukları hayallerini rahatça yaşasınlar.

Şuraya da usulca tarifini bırakayım denemek isteyenlere.
                     🍋malzemeler🍋
         🍋1 tane yumurta
         🍋1 su bardağından az pudra sekeri
         🍋75 gr tereyağı
         🍋yarım çay bardağından az sıvı yağ
         🍋1limonun rendesi ve suyu
         🍋1 paket kabartma tozu
         🍋1 paket vanilin
         🍋aldığı kadar un

🍋hepsi güzelce yogurulup dilediğiniz şekil verilir.dilerseniz pudra şekeri serpebilirsiniz

Afiyet olsun.
Herkese en tatlı haftasonular olsun.💕 
FHFH 
Hafiy's 

Yorumlar

deeptone dedi ki…
heeey, bak gördüm kiremithanede, arkadaşlara o site dizaynı filan yapıyo yaa, sen de dedin ya, keşke bana da yapan olsa diye, görmedim yorumlaşmanızın cevabı geldi mi diye ama yapar yanii, bak olmazsa bana söyle ben de sölerim ona, yapar işteee, iyidir o, sevgi arkadaşımız, herkese hepimize yardım eder :)
Ahahaha çok teşekkür ederim.cok ilgili alakalisiniz.var olun.tmm sizi bu konuda rahatsız edebilirim o zaman😊

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİY=Kapı süsü

Masal gibi illüstratör

Mutfakta biri var (ÂŞĶ kurabiyesi❤)