Kart yapalım mutlu olalim

Hepinize merhaba....
Uzun süredir buralarda değildim. Fazlasıyla boşladigimi biliyorum.aslinda burayı çok büyük istekle açtım. Ama bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim. Aslında zor değil, ahh şu vakitsizlik.bi türlü fırsat bulup oturamadim malesef.ama neyse geç olsun güç olmasın deyip.sizi kart arkadaşlarıma hazırladığım kartlarla tanıştırayım.
Ben yaparken,uğraşırken, süslerken acayip keyif aldım stres attım.tabiri caizse...
Zarflarada küçük dokunuşlar yaptım. Sevgili sumrucugum @fiyonkmakarna cigimin başlattığı bir etkinlik sayesinde acayip keyifli vakit geçirdik. Sağolsun.
Ve ben kağıt ve kumaslar la oynamaya bayılan biri olarak bu etkinliği kaciramazdim. Gerçekten kesmek, katlamak ,yapıştırmak ,rengarenk kagitlar,boyalar,süsler , bantlar,delgecler, kurdeleler. ..insan bunlara dokununca ne stres kalır ne Can sıkıntısı  (şiddetle tavsiye ederim🙈)
İnsan bu renklere bakınca nasıl mutlu olmaz ki.ve neredeyse tarihe karismakta zarf,kart,pullar,mektup üzülerek söylemeliyim. Girdiğim bi kirtasiye deki satıcı çok ilginç onları soran yok siz napacaksiniz diye sordu.kendiside satıyordu ama hiç soran olmadığı için bir daha getirmeme kararı almıştı. Malesef
Sizi bi kaç fotoğrafla başbasa bırakarak selam ederim..






Herkese kucak dolusu sevgiler💕
~FHFH

Yorumlar

deeptone dedi ki…
çok şirinleeer :)
Pınar Çobanoğlu dedi ki…
Gerçekten renganrenk, çok eğlenceli 😊
Sizi takip ediyorum, bende bloguma beklerim 😊
Çok teşekkür ederim😍
Çok teşekkür ederim.bende takip ediyorum.yazilariniz düşüyor sayfama.

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİY=Kapı süsü

Masal gibi illüstratör

Mutfakta biri var (ÂŞĶ kurabiyesi❤)